.:: FoLLOwEr'S aQ ::.

Wednesday, April 13, 2011

Ben ashaari bicara kasih ayah


aku pon nak join gak la segmen pak cik Ben : Bicara Kasih Ayah..


crita psal ayah tentu2 nye smua orang de ayah..lau x camane kita leh ade kt dunia oak??tak kisah lah..nk pgil  or gelar ayah kita 2 pe..abie ke..abah ke..ayah ke..bapak ke..walid ke..bapak ea ke..daddy ke..papa ke..appa ke..babuji ke(hbis smua keluar)..wat ever la..janji  maksudnya smua sma iaitu insan yg dipanggil ayah..
aku nak citer pasal  ayah aku..nama ayah atw dgn panggilan mesra abah bernama : En. Talib..dye lahir kompem3 la jb..n skg umur abah da nk cecah 70 thun..herm..bila sbut tringat abah kt uma tgah wtpe gaknyer eak??hehe..almaklumlah..aku ank pling manja ngn abah..ape2 aku refer abah..aku nk share pasal aku kecik2 dulu..

Ni My AbAh yg Ku CaYang2..
aku mse kcik2 dulu..x bleh bjauhan dr abah aku..lw mak xpe..tp lw abah..xbleh..mak aku pnah cter..aku pnah demam smpi terbeliak mata kt ats..da g hspital pn aku x leh kurang thap suhu kpnasan bdan aku..tp ble abah aku dtg hospital jenguk aku..dye da usap2 pale aku..da cium aku..da plok aku..bru la suhu bdan aku trun n hri tu gak aku dbnarkn blik (nk gtau..dlu abah aku keje luar..jrang blik uma)..
blik JB...huahuahua...

Nsem My AbAh..
so,smpi rini aku still manja ngn bapak aku..almaklumlah..aku ni ank bongsu..pulak tu pling manja..(tp manja aku berpada2 k)..erm..klu aku mntak pape pn..sush bpak aku x bg..pling koman msti bg..Cuma cpat or lmbt jerk..hehe..smpi kdang2 akak2 n abg2 aku y glen jeles..huhu..nk wt cmne..itu anugerah Tuhan tuk aku..hehe..wlupon cm tuh..aku xkan sia2kn hrapan n impian abah utk aku dapatkan SEGULUNG IJAZAH..doa dan sokongan abah n mak adik perlukan..erm..sob3..tbe sdey ingat abah n mak..nk blik JB...huahuahua... 

My AbAh n My MaK
insyaAllah abah adik akn usahakn untuk abah n mak yg tercinta..Chaiyok3...
Apakah cara tuh??erm..for me..cara yg terbaik adlah berlandaskan Islam n sbg MAK BAPAK perlulah peka ngn keadaan smasa..mksudnya..dr sgi plajaran..budaya n sgla Sesuatu yg bru untk ank2 kita..Insya Allah..

No comments:

Post a Comment