.:: FoLLOwEr'S aQ ::.

Friday, February 11, 2011

>>> biLa Nak AbiS nie?

Tadi gi cafe..teman ramte aku gi makan..balik aku memg ngat nk ngadap blog jap..tengah ngadap2 tbe2 terpikir..bile aku nk hbis blaja..x sabar rse nk dapat segulung ijazah Sarjana Muda Sains Sosial Antropologi & Dakwah dengan Kepujian...huhu..


ni la Pic Sengal aku..hahaha..

macam kelakar jek..x sangka skrg aku da sem 6..da tinggal setahun agi nk hbis..hahahahahaha..angan2 aku x tercapai agi sampai skg??nape eak??sbb aku mlas ke??atw memg nsib aku camni dah??erm..ape pown..aku bhagia skrg...wlupun sometimes aku borink nk blaja..tp ble pkir blik..blaja la banyak mengajar aku erti hidup..sape sokong aku??huhu...

sem ni aku kne praktikal..debor rse hati..agak2 aku dpt position pe eak??chuak tu,.mntak2 partner aku nt okay n sporting..aminn..x sbarnye nk dapat lesen kerete...nk jalan2 x yah tgu akak n my love lg..bleh gi sndri..hahaha..kan snang..mudah2 an sgalanyaberjalan lancar..amin..k adios..c u again..

No comments:

Post a Comment