.:: FoLLOwEr'S aQ ::.

Saturday, February 12, 2011

Senyum Tak Nampak Gigi!!

Hey Gice..hey frenz..n hey all blogger's..hahahaha...c u again...Kali ini nk share ngn mber2 sume..jom sertai contest Senyum Tak Nampak Gigi...

Best gak la cobtest ni..x penah dibuat org..tp da diwat oleh:
Muazatul Adawiyyah ..i like it..kadang2 mcm terpikir gak eak..bg org2 yg senyum npak gigi cuba snyum x yah nampak gigi..huhu..especially cam aku..smua gmbar aku byk yg gigi 'TERJOJOL'..hahaha..okay la gakk kan??dr x leh senyum..pape pun..

I will try my best to smile cute..(tanpa nampak gigi ku yg putih)..untuk sertai contest nie...susah gak la..sbb aku ni da bese sgt lah syum npak gigi..sbb org kate snyum npak gigi manis je npak..hahaha..ni muke aku tyme senyum napak gigi..manis kan??hahaha...



ni yg 1st aku penah try untuk senyum tanpa npak gigiku :



hahahaha..kelako kan??sembunyi betul gigi aku tuh..ni lak yg kedua aq pnah tok senyum tanpa npak gigi..



pape pown aku ajak smua meber2 blogger tok join this contest..masyuk!!..best tw..huhu..try la..ape tgu lg..senang jek syarat2nye..selamat mencuba!!..

aku nak pi Tag kat dyorg :

1) oRkEd PuTiH

2) dianahamzah

3) ameen

4) hujansakinah

5) Shahirah Amnah

selamat berjuang.....

No comments:

Post a Comment