.:: FoLLOwEr'S aQ ::.

Wednesday, September 18, 2013

Aku Mula Sedar

Semua orang ada masalah..
Semua orang akan hadapi masalah..
Besar atau tidak masalah itu,
Bukan menjadi persoalan..
Sekarang mcm mana nk atasi masalah itu..
Samada kita nk atasi dgn cara yg matang..atau cara budak2...

Ya Allah..
Betul org kata..Sabar itu slh satu cara selesaikan masalah..
Aku tahu aku penuh kekhilafan..
Penuh kekurangan...

Kadang2 aku terpikir..
Mcm mne aku nak ubah sikap marah,panas baran dlm diri aku..
Sbb punca bnyak mslah adlh 2 perkara ini..
Sbb aku x geti sabar..
Aku kurg sabar..
Apa org ckp aq trus nk melenting..trus nk mengamuk..
Aku x pernah nk bg peluang dkat org utk bckap apa2..
Aku sangat x adil..

Nasib lah aku masih ade org yg mnyayangi aq..
Aku masih ade abah..aq msih ad keluarga dan aq masih ade tunang yg sntiasa disisi..
Kadang2 aq ni melampau..
Aku tak pernah nk fikir perasaan org..sebaliknya aq hanya pentingkan perasaan aku..

Ini semua akan mngajar aq tntg erti hormat perasaan org lain..
Abah maafkan adik kerana selalu mrnyinggung hati dan perasaan abh..
Abang(tunangku) maafkan syg kerana selalu tidak memikirkan dirimu..apa yg abg rasa...apa yg abg smpan..mgkin ada betulnya..
Kalau abg bg tahu syg sekalipon..blm tntu syg blh trima dgn hati yg tenang...sebaliknya syg akan buat pd abg..

Maafkan syg..
Syg beruntung sgt sbb dpt tunang yg masih menyayangi syg...
Ya Allah..
Kau permudahkanlah segala urusanku..
Permudahkanlah segala urusan jodohku..
Dan kau tetapkan hati MUHAMMAD QAYYUM B RAZAK hanya untuk diriku.
Kerana AKU HANYA MENYAYANGI DIRINYA sehingga wktu roh berpisah dr jasadku..
Tunangku..maafkan daku..bimbinglah aku ke jalan yg benar..
Semoga ALLAH meredhai hubungan kita..
Amin Ya Rabbal Alamin.....

No comments:

Post a Comment