.:: FoLLOwEr'S aQ ::.

Friday, September 20, 2013

Khas Untukmu Abang

Sadarkah kekasih kelakuan kamu..
Sungguh sangat menyiksa aku...
Padahal ku beri apa yang kau mahu..
Tapi kau tak mengerti aku...

Sakitnya hatiku..
Dengan semua caramu...
Bila kau terus begini...
Nanti ku bisa pergi...

Aku mohon sayangilah...
Diriku di dalam hidupmu...
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi..
Dengarlah pujaan hati..

Aku mohon mengertilah..
Kita jangan bertengkar lagi..
Hadapi semua dengan dingin hati...
Dengarlah pujaan hati..

Sakitnya hatiku...
Dengan semua caramu...
Bila kau terus begini...
Nanti ku bisa pergi..
Aku mohon sayangilah..
Diriku di dalam hidupmu...
Dan kamu jangan kasar-kasar lagi...
Dengarlah pujaan hati...

Aku mohon mengertilah..
Kita jangan bertengkar lagi,.
Hadapi semua dengan dingin hati..
Dengarlah pujaan hati..

Aku mohon mengertilah...
Kita jangan bertengkar lagi..
Hadapi semua dengan dingin hati...
Dengarlah pujaan hati...

KHAS UNTUKMU ABANG...
sayang mintak maaf atas segala kesilapan..
sayang minta abg terima segala kekurangan..
Dengarlah bang...
i love u really much then myself...
my life without you in sight is empty...
dengarlah luahan hatiku...

No comments:

Post a Comment