.:: FoLLOwEr'S aQ ::.

Monday, March 14, 2011

Apa Nak Jadi??!!


Malam yg sempoi...hehe..aku rse nk coret sikit mlm nih..aku borink x tw nk wt mende...
Tapi aku Nk share skit..
Aku pun jumpe la sesuatu..ni yg dikatakan “ Islamic Fashion Festival”???
Pakaian yg diragakan sungguh menjatuhkan nama baik Islam...
Apa Nak Jadi Lah!!!




Ni Lak!! Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah...
iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi...
 kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan...SUNGGUH KEJAM!!! APA NAK JADI LAH!!!!




Yang ni lg Aku x tau Apa nk Jadi??!!!
Boleh bukak Pakej lak...
Wey sayang lah sikit Binie Wey..jaga n bimbinglah dye..
Bukan JahanamKan dye...APA NAK JADI LAH!!!???




The moral is :




No comments:

Post a Comment